En elak jävel...

...det är jag det. Men jag tycker faktiskt att folk som gör idiotiska grejer får skylla sig själva.
Vad pratar jag om? Jo: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4883220.ab  Folk tittar på bilderna och säger "ajaj" och tycker synd om kvinnan. Jag tycker ändå att hon får skylla sig själv. Hoppar man frivilligt ner till isbjörnar får man ju räkna med att de tar sig en tugga! Vad hade hon räknat med? Att de skulle ge henne en välkomnande kram och låta henne simma omkring tillsammans med dem i hägnet? Skulle inte tro det...

För övrigt är det ganska roligt hur tidningar och radio uttrycker sig ibland...

"Man hittades nedgrävd i trädgården. Polisen misstänker mord."  - Va?! Mord? MISSTÄNKER??? Nä nu går skam på torra land! Tror de inte att han gått ut och grävt ner sig själv? Eller att han grävt en grop som han lagt sig och vilat i, och sen har en granne råkat täcka hålet med jord medan han rensade sin rabatt...?

Sagt på P4:  "En man skottskadades när han sköts igår". - Kommentar överflödig!

Metro: "Tivoli vållade circus" - Fyndig rubriksättare!

Östersundsposten: "En bandvagn, tillhörande A 4 i Östersund, blev på fredagen påkörd av en skidåkare! Bandvagnen klarade sig utan skador" - hahahahahahahahahaha


Aftonbladet: "Dieselbilar drar minst bensin"  - eh, ja...det får vi väl hoppas...!


Sydsvenskan: "Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv" - Vilket öde...!


Metro: "Hundägare åtalas för att ha bitit sönder polisbil" - Kan inte vara lätt för hunden att ha en så vild husse!


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du disainat din blogg själv? var hittar man koder då? har inte orkat leta, men skulle vilja piffa till min en aning. =)

2009-04-15 @ 21:16:38
URL: http://skruttan.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahaha! "och sen har en granne råkat täcka hålet med jord medan han rensade sin rabatt...?" bästa kommentaren!

2009-04-23 @ 22:25:35
Postat av: Vilhelmina

HAHAHAHAHAHA! Jag.. dör.. av.. skratt!

2009-05-07 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0