Ett hus till salu

När jag var liten brukade jag cykla förbi ett hus i Hardemo som jag tyckte mycket om. Kan inte riktigt peka på vad det är som är så speciellt med det här huset, men det har alltid tilltalat mig. Om det blir till salu ska jag köpa det, tänkte jag.

Men hur som helst är det till salu nu! Upptäckte det av en ren slump när jag gick ner på stan... Prästgården i Hardemo är till salu! Men 2,5 miljoner är ju inget jag kan plocka upp ur bakfickan direkt, så jag kunde riktigt se på bilden där hur huset fick vingar och långsamt flög iväg...



                                          
                                           Prästgården

Kommentarer
Postat av: peter

gillar kåken o dej såklart vad får jag om jag hjälper dej köpa det !!!

pussar hjärtat

2009-04-26 @ 02:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0