Välkommen till min blogg!

Vi får väl se hur det går att hålla den här vid liv... En förutsättning vore ju om man hade något att skriva om.
Har kikat lite på andras bloggar och de flesta verkar handla om kläder, mode och smink alternativt att vara gravid eller småbarnsförälder. Nu är ju inte detta särskilt aktuellt i mitt fall. Nått utav det.

Till min svågers stora förtret lär det ju dröja läääänge innan Eve får några kusiner... Är ju en viss fördel att till att börja med hitta en karl ;)

Och mode... Min kära mor brukar gärna påminna mig om hur jag som liten stoppade in ena handen bland byxorna och den andra bland tröjorna och tog på mig första bästa. Sen strumpor. I helt annan färg...
Men hey! De skulle ju ändå bli leriga och trasiga efter första rasten, så vad spelade det för roll? Och när tjejerna i andra klassen gick runt på skolgården och aktade sig för vatten och talade om att skorna minsann skulle "matcha" skärpet... Då tänkte man: "Vaddå matcha? De sitter ju inte i närheten av varann?"
Ja, det är väl ungefär så intresserad jag är av mode... Även om jag kanske numera ibland faktiskt tittar på kläderna innan jag drar fram dem ur skåpen ;)

Så... summa sumarum: På den här bloggen kommer ni inte få läsa om mode... men däremot lite smått och gott om vad jag gör, vem jag är, vad jag tänker på, vart jag är, vart jag ska... Kanske inget för dig...men för mig!   


Kommentarer
Postat av: Costa

snygg du är

[email protected]

så vi kan bygga en vänskap

jag bor i varberga(Örebro)

2009-04-19 @ 00:52:58
URL: http://domr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0