Min betydelse

Mitt namn;    Personen är känslig för (och kan ha svårt att ta) komplimanger. Spelar inte gärna andra fiolen. Har en stark personlighet, men är vänlig och ärlig. Är duktig på jobbet och uppnår därigenom mycket. Har ett kärleksfullt sinne.

Ha! Jag som alltid trott att det är arv och miljö som skapar den man är. Men här är det ju tydligt att det är namnvalet som avgör. Allt stämmer ju! Ska jag tacka eller förbanna mina föräldrar nu? ;)

Min systers namn passar också väldigt bra in på henne;   Personen har känsla för stil & skönhet och har en stark livslust. Hennes Passion och entusiasm smittar av sig på andra. Hon jobbar hårt och är alltid ärlig och uppriktig.

Like a glove!

Mitt stjärntecken stämmer också alldeles för bra in på mig. Som om det vore skrivet om mig;


"Du är positiv och har energi. Du har ofta bra idéer och gillar att drömma. Du bygger luftslott som snabbt rasar, men det gör inget, för när ett rasar har du redan tre nya på gång...

Du älskar att vara i centrum! Om någon nämner ditt namn så måste det vara positivt.

Du gillar att vara spontan och har svårt för rutiner. Du gör saker hellre än bra och det viktiga är att ha roligt. du är väldigt kreativ i ditt tänkande och har många ytliga bekanta runt dig. Dina svagheter är att du pratar för mycket och för högt... "

Kunde inte skrivit en bättre beskrivning själv om mig än den, och ändå är den ju egentligen inte om mig...
Eller är den det? 


                                                             
                                            



 


Kommentarer
Postat av: Elin

vart kolla du upp namnbetydelsen nånstans! ska testa och se om det blir en galen beskrivning om mig!

2009-08-03 @ 22:48:06
Postat av: Nemi

Fy fan vad jag ser ut! Men resan var sjukt trevlig :D Borde åka till Rom igen, bara du och jag. Glömma alla svin i Sverige och bara njuta :D

2010-03-05 @ 01:07:28
URL: http://demonicangel87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0