Vilken äckligt beräknande jävel...!

Idag har jag haft en snattare på jobbet. Det gör mig så arg så blodet kokar! Vilken idiot! Och det verkar inte vara första gången. Han vet precis hur han ska gå till väga för att lyckas... Men han hade inte räknat med den uppmärksamma kund som såg honom. Ha!

Jag står i kassan och har lite kö. Han står och kollar på skivor. Ingen person man direkt lägger märke till. Hade inte kunden sagt till hade snatteriet aldrig upptäckts. Men nu sa kunden till mig och jag kunde kolla igenom övervakningskamerorna. Åh, vilken beräknande jävel!!!!

Han kollar på skivorna... Tar upp nån, ställer tillbaka den, går bort från skivorna, kollar sig omkring, går tillbaka till skivorna, håller hela tiden koll på var i kassan jag är och vart jag kollar, har också noga koll på kön och om nån ser honom. Tar upp en eller två lågprisskivor, går med dem fullt synliga i handen och ställer sig sist i kön som om han tänker betala. På så vis vet han att ingen nu misstänker eller kollar på honom. Han har ju bara tagit en skiva och ställt sig i kön...inget skumt med det... MEN, så stoppar han på sig skivan i en ficka han har på magen. Står kvar i kön och kollar så ingen sett honom, pratar lite med en tjej längre fram i kön, väntar tills jag går iväg för att göra mat åt en annan kund, och vänder sedan och går ut! Vilken äcklig jävel!!!

kommer han nånsin tillbaka ska jag giva honom på moppo!!!

Kommentarer
Postat av: Nemi

Be en riktigt stor chewbaccakopia muddra honom nästa gång.. i biltvätten också!

2010-03-05 @ 01:04:39
URL: http://demonicangel87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0