Dan före dan...

Vad tiden går fort... Tänk att det är julafton i övermorgon! Svårt att tro...

Vet inte varför julstämningen inte vill infinna sig. Jag har pyntat, köpt alla julklappar, slagit in dem, druckit glögg ett par gånger och julmusiken går varm i spelaren. Dessutom är det snö ute. Allt är vitt och fint och det är ruggigt kallt. Ändå känns det inte som att julen är nära.

Idag har det varit en väldigt trevlig dag! Började med att jag fick en gullig komplimang/kommentar av en kund. Sånt kan man leva länge på! Dagen fortsatte med mycket skratt och skoj på jobbet, med en hel del lågvattenmärken till skämt. Småskrattar fortfarande lite för mig själv när jag tänker på Henkes skämt om den frysta Papegojan... haha.

Efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar. Idag hade de skift. När jag kom dit var bara paps hemma, vi tog en kaffe och satt och pratade lite en stund, om skidåkning, författare, mössor och julklappar... Sen kom mamma hem. Då var det pappas tur att åka iväg till bror sin en stund. Mor och jag satt och pratade tills en säkring gick. Lagom tid för mig att åka hem då medan hon gick ut och fixade den.

När jag kom hem hade jag ingen större inspiration för matlagning, men fick syn på en god vän på msn och vi bestämde oss för att äta tillsammans. Sagt och gjort så blev det en tur till Östansjö. Mycket trevligt! Timmarna flöt iväg och snart var det dags att åka hem igen.

Dan före dan... Ja, sannerligen går tiden fort... 



                                        
                                             Jag på Jobbet...

( Måste tillägga... Freddie tyckte att denna bild såg ut som en modellbild, med tillägget "om det inte vore snus i bakgrunden så skulle det kunna vara reklambild för nått...typ". Men hallå! Det är ju snusreklam ser ni väl ;-) 
Försöker flirta in mig hos Swedish Match... ;-)  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0