Ångest?

Jaha, nu är semestern snart slut... Mindre än en vecka kvar... ångest och panik, vill inte tillbaka än!!!

Har ändå haft en helt fantastisk semester! Vädret har varit toppen hela tiden, och jag har hunnit med några turer hit och dit, badat, solat, festat och umgåtts med vänner och familjen.

Hade ju tänkt mig utomlands i år... Slovenien...Grekland... vore så nice att komma iväg! Men det längsta jag kom var Köpenhamn och det är ju inte fy skam det heller! Tvärtom hade jag en väldigt trevlig dag tillsammans med Hannah i den Danska huvudstaden, även om vi fick en och annan hjärtattack på museum och knappt fick ner drinkarna på uteserveringen. Misstänker starkt att de endast hällt i Rom och karamellfärg i dem...

Hade även väldigt kul i Göteborg! Bortsett från Helvetesnatten då... men den ska vi snart ha glömt...

Midsommar firades nere i Skåne! Trivdes bra i vackra Ängelholm, även om jag inte direkt kände igen mig sen sist jag var där... Torget kände jag ju igen, även om scenen inte var där och det inte var nått folkvimmel, inga rosor och inga vagnar... Tyckte jag kände igen vissa andra saker också, men det är jag inte helt säker på...

Har inte bara träffat folk långt bort, har ju även umgåtts med folket härikring... Med så fint väder har det blivit mycket grillning! Både i H-berg, Vretstorp, Kumla och Hällabrottet, och givetvis hemma hos Mor och far på soldäck ;)

En vecka kvar... och även den är ganska fullplanerad... Åker snart ner till Vadstena nu för att gå på Måndagsklubben med tjejerna, ska bli så kul!!!! Kommer hem igen imorrn, och då blir det nog rätt lugnt, men på Onsdag blir det Liquid i Örebro med Micke och Nina och några till... och på fredag blir det Birka! Ska bli kul att se, har aldrig varit där! Får se sen hur det blir till helgen... Borde kanske ta det lugnt innan man ska på och jobba igen, men känns som att det finns så mycket mer man vill hinna göra!

Just ja, min söta systerdotter har ju lärt sig att resa sig upp nu, utan att hålla sig i nått!! Bara väntar på att hon ska ta sina första steg utan att nån håller i henne! =)


Sara och Eve vid Kumlasjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0