If money could talk...

...it would say "bye bye"!

Nu har jag varit iväg och köpt ett nytt batteri till bilen. Ingen billig affär! Men en olycka kommer ju sällan ensam som det så fint heter... När jag öppnade huven såg jag nått klet. Fint! Nått som läcker...! Precis vad jag längtat efter! Så nu blir det en tur till verkstan imorrn och se om de kan fixa det där... Riktigt känner hur sedlarna får vingar... 

Blir även en tur till tågstation imorrn för att köpa tågbiljetter... Och så ska det bokas vandrarhem i Göteborg... Hannah har fått pengar för bussresan och snart ska Emma ha pengar för Vadstena... Hyran är betald och räkningarna likaså... Nyss knackade en man på dörren och berättade om sin hjärtsjuka dotter... och blödig som man är så fick han såklart en slant... Kylen börjar bli tom, så snart blir det en tur till affärn... Ja, vad säger man? Tur att man är så tät... ;-) 

Kommentarer
Postat av: Nina

Känner igen det där med att pengarna försvinner... så vem är David? Vad skall du hitta på i Göteborg då? Är det semester?

2009-06-22 @ 01:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0