Ny diet?

Den här helgen har jag gått på diet. En omvänd sådan... 

Glöm Atkins, glöm South Beach, glöm GI och glöm barnmatsmetoden... Här har det inte ätits något nyttigt på hela helgen! (Tur att man bara fyller en gång om året...)

Det har blivit fika och tårta och kakor... pizza... energidryck... alkohol... snacks... Listan kan nog göras längre... 

Så vad kallas denna diet då? Fetto superstar? Nej... "Vassen 2009".  Tur att det ändå är för kallt att bada än ;)

I övrigt har det varit en mycket trevlig helg. Fullt upp och fullt ös, som det ska vara med andra ord! Men vad har hänt med vädret? I fredags regnade det precis hela dagen! Inte så kul...även om det var trevligt att sitta hos David och kolla på film =)

Resten av helgen har det varit mulet och grått... V-a-r är solen?? Förhoppningsvis är den i Skåne nästa helg...

Anyhow... Tack Martina för en trevlig fest! Mindre tack till min bil som strejkade i Söndags både när jag skulle till och från mor och far på släktkalas... Byta batteri kanske? Eller byta bil... Får hoppas att jag får igång pärlan ikväll, annars kommer the drama queen fram och bilen blir utbytt på två röda...

Fyra dagar kvar till semestern nu! Ska bli såå skönt att vara ledig! Nedräkningen har börjat... 

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0