Semester

Jag har nog tagit semester från bloggen också... Länge sen jag skrev nått... Men finns inte så mycket att rapportera om...

Hade en väldigt trevlig midsommar nere i skåne, och vädret har ju varit toppen so far under semestern! Skönt att slippa se ut som en magnecyl när man ska tillbaka till jobbet sen ;)

Har blivit ett par lata dagar nere vid sjön, och där trivs jag ypperligt! Synd bara att alla andra verkar jobba nu när jag är ledig, känns som slöseri med ledighet att inte hitta på en massa saker... Men lite finns ju iallafall planerat...

Ikväll blir det grillning och brännboll och annat skoj, och imorrn blir det nog också lite grillande... Ska även vara kattvakt åt föräldrarnas kissar, så blir nog lite slappande på "soldäck" hos dem också ;)

Sen bär det iväg till Göteborg! Nu har jag ju fått tummen ur och lyckats boka in mig på ett rum, och även beställt tågbiljetter... Och sen tar jag och Hannah bussen över till grannlandet. Ska bli så kul att komma iväg! Brukar alltid vara skoj att hitta på saker med Hannah, men längesen vi reste nu!  

Och veckan efter blir det ju Vadstena! Ska också bli extremt kul att träffa gamla klasskamrater igen! Längtar! =)

Sen blir det Birka... och Stockholm!  Jag har nog inte så lite att göra som jag själv tror iallafall ;)


                    
                     Bevis på att jag iallafall fått lite färg ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Snyggaste magen i Kumla

2009-06-26 @ 17:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0