En fin dag!

Vaknade tidigt i morse och såg att det var toppenväder ute. härligt! I ett land där det är kallt 9 månader av 12 och mestadels regnar de övriga 3 måste man ju ta tillvara på sånna här fina dagar! Gick en liten sväng ner mot sjön först och sen la jag mig på en filt i gräset utanför huset. Satte på lite musik på mp3:n och bara låg och njöt av att solen värmde så skönt. Fick en väldigt fin bränna också, syns precis vart mina shorts slutade... Får ta och sätta på bikinin nästa gång jag ska sola...

På eftermiddagen firades min systerdotter som blir stora tjejen nu! Kan inte fatta att hon redan är ett år! Hon fick en hel massa presenter och log snällt mot alla fotografer hela dagen. Den damen vet hur man njuter av uppmärksamhet! =)

När det var dags att åka hem fick jag leka Marilyn Monroe en stund också. Det är inte mycket att välja på när vinden vill slita tag i klänningen... Kanske får skaffa duktyngder och hänga i den, vore väl snyggt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0