Mordvapen i sängen

Jag har haft hantverkare hemma de senaste dagarna som kollar över mina fönster. Därför har jag fått ta ner alla gardiner och prydnader. Men vart gör man av en lång gardinstång? Jo, om man är jag så lägger man den i änden på sängen (så man inte behöver ha den på golvet).

Så långt är ju allt väl. Det är inte lika väl när man yrvaket kravlar ur sängen på morgonen och har glömt att den ligger där... Gick emot den och jag kan lova att det gjorde fruktansvärt ont! Så nu har jag ett 6 cm långt rivsår precis ovanför knät. Tur att det är nån månad kvar till badsäsongen!

Men nu är min fråga; VEM tillverkar en gardinstång vass nog att döda med? 



                                     
                                       Mordvapen  -  A.K.A. gardinstång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0