Total förvirring

Hade ett samtal med Niklas under andra semifinalen i Eurovision, som skapade viss förvirring. Jag vet inte vem av oss som tyckte att den andre hade knäppast syn på ämnet... men det hela redde ju ut sig när vi insåg att vi inte pratade om samma person. Han pratade nämnligen om Malta, medan jag trodde att vi pratade om Malena...

Niklas: Hon har en otrolig röst!
Jag: Ja, verkligen... Och vilka armar! Lite avundsjuk...
Niklas: Va? Vad är det med hennes armar? Förutom att de är fläskiga...?
Jag: Fläskiga?!?? Skämtar du? De är ju perfekta! 
          
    Malenas armar...                                                                                                      Maltas armar...

Och där var förvirringen total. Hur kunde han tycka att Malenas armar var fläskiga? Det finns ju inte ett gram fett på de där välbyggda armarna... Och jag kan tänka mig att han kände sig lite förvirrad också när han satt och tittade på Maltas dam och jag sa att jag ville ha hennes armar, haha


Kommentarer
Postat av: Alex

nja dom är väl ganska lika va?

2009-05-20 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0