Värsta Schlagern

Kom precis hem från Elin nu. Var trevligt att komma iväg på taco och Eurovision-kväll!

Men var programledarna fulla eller?? Första gången de kom in stod de rakt och kunde fästa blickarna, andra gången stod damen och svajade fram och tillbaka tills han höll i henne, och sen stod de och klängde på varann resten av kvällen... Hon svajade mer och mer för varje gång hon kom in på scen... Stackarn fick väl ta en flaska vodka mellan varven för att klara pressen... Sen sjönk nivån på skämten till "ta av min klänning" och "where are your buttons?" Och vid det laget kunde hon inte ens stå upprätt när han höll om henne utan hon fick stå och klänga på honom... Röstningsceremonin var mest pinsam. Som kommentatorn sa: hur svårt kan det vara för vuxna människor att trycka på en knapp?

Bidragen då... Får nog erkänna att vi hade minst lika kul åt att kommentera likheten mellan artisterna och vissa svenska kändisar som att lyssna på låtarna... Vem kunde ana att både Runar Sörgaard och Hannah Hedlund skulle dyka upp i Eurovision? Och att Dogge gått över till Finland...?

För övrigt... Malena Ernmans överarmar är MINST lika imponerande som hennes röst! Helt otroligt vad hon är fit!
En av våra favoriter för kvällen var Rumänien, sången var visserligen inte exceptionell, men vi gillade showen... Snygga klänningar, och gudomliga ben! Jag vill också ha sånna ben!!! Sånna ben, Malenas armar, och Islands sångerskas ansikte och man skulle ha universums vackraste kvinna på scen!

Med risk för att bli kallad landsförrädare måste jag ändå säga att jag ser fram emot Onsdag och Norges bidrag, som jag hoppas vinner hela kalaset i år! Men Malena får ju gärna komma tvåa ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Alla vet att det är du som är snyggast ändå =)

2009-05-13 @ 00:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0