Mot Göteborg

Jaha... November. Det här året har verkligen gått fort! Det var ju nyss maj??

Marken är vit av snö, så i helgen drar jag söderut. Ända till Göteborg.

Ska bli riktigt kul att komma bort lite, även om jag känner mig aningen fattig just nu. Fick lämna in bilen på verkstan. igen. Killen på verkstan talade om att det var min Purge ventil som var trasig... Jaha! En SÅN! Det vet jag ju precis vad det är... Ärligt talat hade han kunnat säga precis vad som helst, jag kan absolut noll och ingenting om bilens delar. Men nu har han fixat det, och den söta lilla "check engine" lampan har slocknat.

Fick även en del dryga räkningar denna månaden, så nu är det nedräkning till nästa fredag. Lön, hallelujah!

säger bara; If money could talk, it would say "bye bye".

Sen är det ju det här med packningen... VAD ska man ta med? Vad kan man behöva under en helg? Det borde inte vara så mycket... Så varför är väskan nästan full? Men jag är fullständigt övertygad om att det är absolut nödvändigt med 6 t-shirtar...

Och på tal om väskor... Min bästa väska har spruckit i sömmen (har heller inget med t-shirtar att göra...)!
Så Tomten, om du läser detta, Jag vill ha en ny "HSK-modell" Väska i julklapp... ;-)



                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0