Väntan

Sitter och väntar ut tiden... Ska snart åka och hämta min söta lilla skrutt till systerdotter på dagis...

Senare ikväll blir det middag inne i Örebro, skönt att slippa fundera på vad man ska laga för mat... Och så får jag ju suga på karamellen lite till (vilket hemskt uttryck det där är egentligen...), och vänta på att se världens bästa serie! Köpte den idag. ÄNTLIGEN! Har väntat på denna film sen jag såg det på TV första gången. Och då var jag inte många äpplen hög... Vad pratar jag om? Jo, Familjen Macahan såklart! How the west was won. Nostalgi! Kärlek!

 Ska jag stå ut och vänta ända till helgen? Köra Macahan marathon kanske... En sak är iallafall säker. Denna film kommer att slitas i spelaren!

Nu: Mot dagiset och leta efter Trollungarna!

Kommentarer
Postat av: Maria

ååh familjen macahan :) älskar den serien jag med! satt spikad framför tvn med mor min när den gick :P haha

2009-11-30 @ 18:25:40
URL: http://rusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0