Den blomstertid nu kommer...

Fick en blomma av en kund på jobbet i helgen! Verkligen uppskattat! Kan ju inte påstå att det är nått som händer ofta... Om jag ska vara helt ärlig tror jag faktiskt inte jag har fått en blomma i hela mitt liv när jag inte fyllt år...

Kanske beror det på att folk vet att mina blommor alltid dör? Ja, i förtid alltså...

Hur som helst, den här ska jag verkligen försöka hålla liv i. Den har t.o.m. fått hedersplatsen på vardagsrumsbordet så jag inte ska glömma att vattna den. Ska fösöka att inte dränka den heller...

Varför fick jag då en blomma? Ja... det vet jag inte riktigt. Men det var ju en av våra stammisar som kom med den, så jag får nog chansen att fråga nån dag! =)

Enligt min chef har hans syster en blomsterbutik, så han kanske fått ett parti... Hur som helst så är det en väldigt fin blomma! =)

                            

Kommentarer
Postat av: Emma

Han kanske uppvaktar dig? :P

Hursomhelst är det som sagt inte vardag att man får blommor bara sådär - det är bara o tacka o ta emot! :)

2009-09-04 @ 16:34:32
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0