Country

Varit lat med uppdateringarna här ett tag. Har inte haft nått att skriva om, och egentligen har jag väl inte det nu heller... Satt och kikade igenom min skivsamling efter låtar att använda till ett musikuppdrag jag fått av min mor. Det går väl sådär.

Däremot hade jag ganska roligt åt hur många roliga titlar det finns i min countrysamling... Eller vad sägs om dessa? :

* I Can't Get Over You, So Why Don't You Get Under Me?
* I Don't Know Whether To Kill Myself Or Go Bowling
* I Got In At 2 With A 10 And Woke Up At 10 With A 2
* I Still Miss You, Baby, But My Aim's Gettin' Better
* If You Don't Leave Me Alone, I'll Go And Find Someone Else Who Will
* You're The Reason Our Kids Are So Ugly
* How Can You Believe Me When I Say I Love You When You Know I've Been A Liar All My Life?
* I Would Have Wrote You A Letter, But I Couldn't Spell Yuck!
* If I Said You Had A Beautiful Body, Would You Hold It Against Me?
* It Ain't Love But It Ain't Bad
* You Can't Roller Skate In A Buffalo Herd
* I Don't Know What Came Over Me (When I Came All Over You)

Och tro det eller ej, men flera av de här låtarna är BRA!





Kommentarer
Postat av: Alexander

Titlarna på de där låtarna är väldigt fina tycker jag

2010-05-02 @ 16:43:29
Postat av: Vilhelmina

Hahahaha, sjukt härliga låttitlar :D

2010-05-06 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0