Klänningar och Isbjörnar

Woho! Har fått hem klänningen, och DEN PASSAR!!!! =D

Var lite bök med dragkedjan, men med lite hjälp (blinkar åt Anna) så ska det inte vara några problem =)
Och så var den ju såklart lite lång, men så är det ju alltid när man är pygmé... Men inte värre än att det går att fixa. Är så nöjd nu! Skönt att slippa fundera mer!

Nu är det bara en vecka kvar till julafton. Kan inte påstå att jag känner nån julstämning än, trots att jag både ätit julbord och skickat iväg alla julkort... Men den kommer väl. Om inte annat så på julafton.

Snart klar med julklapparna också. Stackars Nina fick följa med mig medan jag velade i butikerna. Kan inte ha varit så kul att gå med nån som aldrig kan bestämma sig, men hon fick ju iallafall se sina dansande isbjörnar...

Jag tycker så otroligt synd om de som jobbar på teknikmagasinet på Marieberg. Tänk er att ha ett mekaniskt band som spelar samma 4 jullåtar om och om och om igen HELA dagarna, under hela december... Stackars människor. Att de inte blir galna är ett under...

Nina håller dock inte med om min analys. Hennes tanke om det hela är att man måste bli lycklig av att ha en utsikt över dansande isbjörnar. Hmm. Jag är tveksam. Ytterst tveksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0