Lycka!

Idag fick jag ett usb-minne av min mor med en massa bilder som jag haft på hennes dator, som jag nästan hade glömt! Underbart! Vilken skattkista! Massa härliga och roliga bilder från både högstadie och gymnasie-tiden. Sitter och småler för mig själv. Det här är lycka! Små ögonblick fångade på bild...

Det var nya bilder som mamma tagit också. Från julafton, bl.a. Och Lucialoppet. Och Birka. Lite makabert med ett slaktat vildsvin, men alla tar ju kort på vad de själva känner för ;)

Kanske ska förtydliga det där med Birka. Det är inte båten Birka, utan vikingastaden.

Sen måste jag hänga ut min mor lite också. Tycker det är väldigt roligt att hon döpt alla bilder från Birkaresan (som alltså föreställer mig, min far och olika vikingagrejer samt natur) till: "Katter".  Bilderna heter nämligen Katter003, Katter004, Katter005 osv. Misstänker att hon lagt in bilder på katterna i någon annan fil och sedan har datorn fortsatt döpa alla bilder till samma med stigande nummer, men ändå. När man bara ser denna mapp är det väldigt roligt. 

Några bilder från skattkammaren; 


            
  
           



Och så självklart; Vildsvinet "Katter 0014" ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0