To buy...

...or not to buy, det är frågan... 

                              

Den är ju riktigt fin, men den kostar tyvärr där efter också...

Så. Beslut, beslut...

                                     För                                           Emot
               Då vet jag vad jag ska ha på nyår           Kan man nånsin ha den till något annat?
               Den är riktigt fin!                                         Den kostar därefter...
               Jag har ju faktiskt råd...                             Men är det värt det?
               Vore ju kul att ha en fin blåsa...               Å andra sidan brukar jag se rätt fånig ut i klänning...
               Because I'm worth it...                               Or am I...?

Tur att det är ett tag kvar till nyår... =/

              

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

den ser jättesnygg ut. Jag tror nog att du skulle passa i den. Men det beror ju också på vad du ska göra på nyår om den passar in där du ska vara. Jag ser att du nog inte ska jobba i allafall den skulle nog inta vara så lämplig på Statoil, men skull kanske göra succé. Du får väl också fundera på hur mycket som är mycket pengar. Det är ju lämpligt att kunna prova den också. Den ser inte helt lätt ut att korta av om det behövs. Jag vet att många låter för långa gardiner ligga draperade på golvet men det är inte lika snyggt på en klänning.

Tro mig jag har erfarenhet av taxben.

Kram mamma

2010-12-07 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0