Härlig helg!

Jaha, då var det redan Måndag igen. Eller egentligen tisdag nu. Klockan är ju trots allt över 12. Den här helgen har gått fort. Kanske beror på att den tillbringats i goda vänners lag. =)

I lördags kom Hannah upp från Göteborg för att hälsa på. Supertrevligt! Vi satt och pratade en hel del innan det blev dags att göra sig i ordning för en utgång. Vi bunkrade upp med några drinkar och snart fick vi sällskap av Nina. Efter det dröjde det inte länge innan Martina och Elin också anslöt. Martina kom utan trosor.

Ja, det är inte så märkligt som det låter. Storyn bakom det uttalandet var att Martina köpt upp ett billigt lager underkläder som hon ska ha att sälja samt ge bort i present. Så hon hade tänkt ta med ett par till mig som jag skulle få.

Mitt i en konversation om helt andra saker utropar Martina plötsligt;
- Nej! Jag glömde ju dina trosor!

Och då hade jag ingen aning om att hon hade köpt detta lager, eller att jag skulle få några underkläder. Så både jag och alla andra tystnade och tittade lite förvånat på Martina. Tror att vissa även hann titta lite märkligt på mig också. Kanske inte så konstigt. Varför hade Martina mina trosor? Men allt fick ju, som sagt, sin förklaring. Lovade Martina att jag skulle skriva om det på bloggen, so here you go Martina, detta är för dig ;)

Vi hade en riktigt trevlig förfest, och sen drog vi vidare ut i natten. Blev en mycket lyckad kväll.

På söndagen kom Anna upp från Skövde och vi hade en riktig mysdag. Vi satt i sängen och spelade spel i timmar! Blev många roliga/intressanta samtalsämnen. På eftermiddagen kom Vendela och vi fikade lite. Senare på kvällen såg vi på film. Till filmen hade vi vindruvor, apelsin och choklad. Ännu mera myspys med andra ord...

Det värsta med denna helg är att man goffat i sig alldeles för mycket skräp... Blev både Pizza och Tårta förutom chokladen och frukten vi smaskade på till filmen... Hej hej roddmaskin!

Helgen i bilder;

                                                                 
                                                        

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0