Ingen film...

Nu var det tänkt att jag skulle berätta om hur filmen var igår. Men det blev ingen film igår. Jag och Nina åkte in till Örebro i god tid och räknade med att det skulle finnas gott om platser kvar. Tji fick vi! Det fanns 2 platser kvar. En på rad 6 och en på rad 1. Inte så kul... Så det blev ingen film som sagt.

Istället gick vi till O'learys och tog en drink och satt och pratade lite. Mycket trevligt! Blev en tur bort till Pressbyrån för att köpa nässpray också. Vi konstaterade att det måste vara en av de bästa uppfinningar nån någonsin kommit på.

Vi gick vidare till Rockbaren, men vände därifrån ganska fort. Vi kände att vi inte riktigt passade in där då vi varken hade knallrött hår, nithalsband, Punkband på tröjorna eller var nyss fyllda 18... Så kvällen avslutades på Pitchers med ett smarrigt vitlöksbröd och en till drink. Blev många roliga diskutioner och glada skratt, så Tack Nina för en kul kväll igår! =)

Idag har jag stått på loppis hela dagen. Är riktigt nöjd över de 800 kr jag sålde för! Först var jag lite orolig att jag inte ens skulle få ihop till kostnaden för bordet, men det fick jag ju med råge! Blev av med en hel del saker, även om jag förmodligen sålde det mesta alldeles för billigt... Men men, är man nybörjare så är man...

Känner mig ganska trött nu... Frågan är vad det blir ikväll... Fått förfrågan om att festa med grabbarna grus, men känner mig inte riktigt partypepp ikväll... Sitta i soffan och se nån film låter betydligt trevligare... Kanske rent av Robinson nu när jag väl blivit lurad till att se det, trots att jag lovat mig själv att inte se det iår. Men nu har jag ju sett två avsnitt, och två gånger är ju en vana sägs det...

Kommentarer
Postat av: Martina

loppis är bäst!

2010-01-24 @ 22:43:28
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0