Gubbhumor?

 
En äldre man kommer fram och lägger upp sina grejer;

Jag:   -  Vill du ha en bilaga till den?
Man:  -  *inget svar*
Jag:   -  Var det bra så?
Man:  - 
*stirrar ner i plånboken, svarar fortfarande inte.*
Jag:   -  
Då kom vi upp i 43,50...
Man:  -  
(Tittar upp och säger med tunn röst) Va?
Jag:   -  (lite högre) 43,50 kom vi upp i...
Man:  -  Va? (lägger upp handen bakom örat för att visa att han inte hör så bra.)
Jag:   -  (väldigt tydligt) 43,50!
Man:  -  (nästan skriker) VA??
Jag:   -  (höjer rösten ordentligt och lutar mig fram så han ska höra) FYRTIOTRE OCH FEMTIO!!!
Man:  - 
Du behöver inte skrika! Jag är inte döv!

(Får man strypa gubbar?)


Kommentarer
Postat av: Martina

hahahaha ja det får man, hoppas jag!

2010-03-05 @ 09:44:59
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0