Pinsam felhörning


Jag: Min katt hasar runt på rumpan... Tror du det kan vara mask? Jag kan inte se nått i rumpan...

Mor: Ja... Det kan ju vara en analsex-infektion också...

Jag: hahahaha, Ja, men det är ju inte så troligt... haha

Mor: (låter fundersam) Nähe...? Varför inte det då?

Jag: (lite generad) Ja... eh... hehe, det är väl inte så vanligt att katter har analsex...

Mor: *Tystnad*

Mor: Jag sa faktiskt AnalSÄCKs infektion... du vet, det sitter en liten säck där... inget sex här inte...


Tur att man inte har telefon där man ser varann när man pratar... Logik, vad är det? 

Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

hahaha! den man helst vill prata analsex med - sin mamma.. eller inte..

2010-03-21 @ 13:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0