Ultimata Superklanten

Hade en helt ok dag till för en timme sedan... Kom hem och upptäckte att någon snott min parkering. Irriterande.
 
Personen flyttade sig och jag kunde parkera. Gick upp mot huset och in i hissen för att äntligen komma hem. Trodde jag ja! Tappade nyckeln i hissen, och tror du inte då att den glider ner genom den pyttelilla minimala springan mellan hissgolvet och dörren, så hela knippan far ner i hisschaktet? *suck*

Nej, det är inte alls kul... Tänkte ringa vaktmästaren, men kom på att min mobil låg i lägenheten, som ju var låst, och nycklarna i hisschaktet...

Körde bort till bostadskontoret. De stängde tre.

Men jag hade iaf. sån tur att en tjej hade jobbat över så hon gick ut precis när jag kom, och jag fick vaktmästarens nummer av henne...

Utnämner härmed mig själv till årets superklant. Det borde inte ens vara möjligt för en hel nyckelknippa att falla ner i den där smala springan! Men jag... jag kan jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0