Bootcamp

Såg på en annons att de börjat med Bootcamp i Eskilstuna, varför finns inte det här?? Jag vill också vara med!

Jag vill också ha en grönklädd överbefälhavare som står och skriker i mitt öra att jag minsann orkar 5 till... På mitt gym är det alldeles tyst... När jag springer (joggar) i skogen är det ännu tystare. Var är peppramsorna?

 Och vem blir inte lockad av en slogan som; "Vi lär ut skillnaden mellan träningsvärk och verklig smärta, du kommer älska träningsvärken!" Om inte annat så för att ta reda på HUR de lär ut den verkliga smärtan? Skjuter de rekryterna i foten?

Snälla, starta ett Bootcamp i Kumla! Jag kommer vara den första att signa upp!


                                       
                         Jag antar att Bootcamp instruktörerna är något snällare än mr. Hartman...


Och en liten annan tanke... Varför finns inte ordet "krokodil" med i T9, medan hasch finns? Och Hönsro, VAD är det??

Kommentarer
Postat av: Martina

orden "dubbelfitta" och "nazistparkering" finns med i sonyericssonmobiler :D

2010-10-09 @ 23:49:26
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Anna

Haha, underbart! När använder man dem orden?? ^^

2010-10-25 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0