Hot!

Idag var min kollega snäll och hämtade dricka till mig i hettan. Trodde jag ja. Det blev inte mindre hett av den drickan, snarare tvärtom!

Han ställde den på bänken och fortsatte sen att jobba som vanligt, så jag misstänkte ju inget. Praktikanten skickade han ut på lagret och jag tog några kunder och gjorde lite annat innan jag tog drickan. Det var ju varmt idag, så jag tog en rejäl klunk. Sen blev det en lååång grimas från min sida, följt av ett asgarv från kollegan.

- Uuuäähhh, vad hade du i den där?!? Vinäger??
Svaret jag fick var ett retsamt leende och ett;
- Nä, Tabasco!

Strax därpå kom praktikanten ut från lagret, lika skrattandes han och sa
- hahaha, drack du den?!? Spottade du?
Varpå de två busfröna gjorde highfive...! Är det sånt som kallas mobbing på arbetsplats?



                                                          

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, kollade du inte vad det var innan? Eller såg det ut som hallonsaft :)

2011-06-08 @ 21:28:55
Postat av: Channah

Det såg ut som vanligt...

2011-06-09 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0