2012

Nytt år, nya möjligheter!

Året började
väldigt bra. Efter en sista fest 2011 hos Totte i Halmstad, startade det nya året där det gamla tog slut. D.v.s. på en trevlig fest i goda vänners lag.

Jag har bestämt mig för att göra 2012 till mitt bästa år någonsin. Vi får väl se hur det går... Nyårslöften är ju tyvärr ofta brutna långt innan sommaren, just därför brukar jag aldrig ge några.

Än så länge går det ändå bra.

För att kunna göra det bästa av året, ville jag starta det med något jag verkligen tycker om. Att resa!

And off we went! Drog iväg till Oman med en god vän och hade en fantastisk vecka! Tänk vad fort man vänjer sig vid att vara ledig och kunna göra vad man vill, när man vill! Vaknar på morgonen, äter bufféfrukost, tar en promenad på stranden, går till gymmet, åker iväg på roliga och spännande utflykter, för att senare bara däcka i en solstol intill indiska oceanen och allmänt njuta av livet. Året hade definitift inte kunnat börja bättre!

När jag kom hem från resan fick jag ett tråkigt besked som tog mig ganska hårt, bara för att ett par dagar senare få ett sms från annat håll som vände upp-och-ner på allt igen och gjorde mig väldigt glad. Livet tar det livet ger.

Vad har jag då tänkt göra mer för att kunna göra det här året till det bästa? Resa ännu mer såklart! Och leka! Det har planerats in en lekvecka med Halmstad/Vadstenagänget, eller om Samzan och jag får bestämma, två lekhelger! Den första av dem kommer ske på våren eller försommaren, då det blir High Chaparall. Vidare planer finns för Boda Borg, Skara sommarland och Gustavsvik. När man slutar leka är man inte vuxen, då är man död!

Årets övriga resor då? Det blir minst en europatur i sommar. Var har jag dock inte bestämt än. Baltikum? Polen? Ungern? Slovenien? 

Nu ska jag strax iväg till Linköping med jobbet. Även en liten resa är en resa...    

                                Stranden vid hotellet

                                                                                                                      To be continued...


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej hopp! Jag är först med att kommentera, fasen vad jag är bra!



Jag tycker ni ska leka på Boda Borg och Skara Sommarland då det är det enda jag lekt på och då måste det ju vara bra grejor!



Kramar från Hotellsovar Alex

2012-02-01 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0