Welcome to Miami!

Och vi fortsätter på temat resor!

Igår var vi på 24-timmarskonvent i Linköping med jobbet. Under den här dagen skulle vi äntligen få höra resultaten från Perfect Sales League, tävlingen som pågått under nästan hela 2011 och en bit in i januari i år.

Jag har varit med i toppen under hela tävlingens gång, men efter senaste uppdateringen låg jag på 15:e plats, och bara de 17 första får åka till USA. Det har inneburit att det har funnits en möjlighet för mig att få åka, men också en möjlighet att i sista skedet åka ut från listan.

Jag hade bestämt mig innan för att räkna med att jag INTE hade lyckats, för att inte bli för besviken under prisutdelningen. Men trots det fanns en enorm nervositet när namnen började räknas upp. De började med topp 100- namnen utanför listan. Eftersom 24-timmarskonventet var uppdelat på två dagar, på flera orter, fanns inte alla med i just Linköping. Därför räknades bara de namn upp som befann sig i lokalen. Varje gång jag hörde en ny placering spände jag mig. Men mitt namn kom inte. Efter ett tag sa de att de kommit fram till den sista personen utanför topp 17. Plats 22. Det är jag, tänkte jag besviket. Nu säger de mitt namn.

Men han sa inte mitt namn. Först sa han något om "han". Jag fick inte alls ihop det. Vaddå han? Hade de glömt bort mig? De sa killens namn och att han var från Filipstad, och han reste på sig och fick applåder.
- Grattis! Sa Lena, Då kom ju du med!
- Ja... Sa jag tveksamt, Eller så har de glömt mig...

En ny bild kom fram på väggen, topp 17 skulle nu presenteras. Spänningen var på topp. Då dog projektorn!

Efter ett tag fick de iallafall tag i en annan, och resultatuppläsningen kunde fortsätta. De hade inte glömt mig. Jag VAR MED på topp 17! Vår station fick stå ensamma på Scen. Jag på plats 15. Förutom min placering knep vi även plats 10, 8, 5 och 2! Helt otroligt! Och även utanför topp 17 hade vi ytterligare 2 säljare på topp 60! 

Vi fick varsin voucher i guld som det står att vi ska åka till Florida på, samt ett brev där ledningen gratulerar till de fina insatserna och berättar lite kort om vad som kommer att ske.

Vi kommer att bo här; 

                       
                                                                              Disney Yacht Club, Orlando
Och här... 

                              
                                                                                Eden roc, Miami Beach

Och framförallt kommer vi att genomgå utbildningen "Customer Care" i Disneys Institute's regi!

Ytterligare ett steg mot det bästa året någonsin! =)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nordin

Grattis!!!! Riktigt kul!!

2012-02-03 @ 00:36:04
Postat av: Channah

Tack så mycket! =)

2012-02-03 @ 14:19:20
URL: http://channah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0