Snabbspolning önskas...

Då var det April. Första april. Bäst att passa sig för practical jokes idag...

Det bästa med April är att det bara är en månad kvar till Maj. Det värsta med April är att det är EN HEL MÅNAD kvar till Maj...

Det är i Maj allt händer. Det är Äntligen dags för Porsche Carrera Cup! Ska bli grymt spännande att se Mangs och Rudholm spänna musklerna. För jag tippar på att det är de som kommer slåss om segern i år. Kanske har jag fel. Larsson kan nog vara ganska revanchsugen från förra året...

Det blir även Fiskeboda med jobbet igen, och den här gången ska vi inte bara vara bäst på festen, utan även i tävlingarna ;)

I Maj blir det också en tripp till Stockholm, för att göra en favorit i repris av förra årets bravader, denna gång tillsammans med Ina.


Och inte att förglömma! Älskade lilla systerdotter fyller 2 år! Hon blir ju stora tjejen nu!

Men... innan allt det roliga måste man överleva April. Tung suck.


Kommentarer
Postat av: Martina

Men april kan också vara trevligt! Förra påskafton satt jag i bikini på min uteplats och solade i bikini. Känns inte så aktuellt i år iofs.

2010-04-01 @ 09:32:49
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Elin Karlsson

vi ska ju på loppis jue! jag längtar! kommer bli skönt att bli av med massa man inte använder :D

2010-04-08 @ 14:55:20
URL: http://blogg.elinspixisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0